ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Majowe denko .

Hej Dziewczyny.



    W tym miesiącu przedstawiam Wam moich zdenkowanych z małym opóźnieniem ale trochę się u mnie działo i musiałam się ogarnąć;)

Oto i moje pustaczki :)





Micele i toniki :) czyli to co tygryski lubią najbardziej ;)





1. Dermika Pure - łagodny płyn micelarny z różą do cery suchej i normalnej - recenzja nie długo pojawi się w osobnym poście.
2. Tołpa planet of nature - łagodny płyn micelarny do mycia twarzy i oczu  ( KLIK ) .
3. Tołpa dermo face physio - płyn micelarny do mycia twarzy i oczu - jesli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził to pełny opis znajduje się tutaj  ( KLIK ) .
4. Floslek tonik bezalkoholowy z serii do skóry z problamami naczynkowymi - recenzja w trakcie modernizacji. 



Pielęgnacja twarzy : 




5. Dermika Hialiq 3D - hialuronowy krem pod oczy i na powieki - jeden z moich ulubieńców.
6. Olay total effects 7 in one krem +serum - osobny post już wkrótce bo kosmetyk wart jest zachodu.
7. Kolagen 100 % od BingoSpa - nad którego działaniem zachwycałam się tutaj ( KLIK ) .


Pielęgnacja ciała i mój ulubiony tusz do rzęs




8. Serum kolagenowe do ciała z olejkiem makadamia od Bingospa - serum bardzo przypadło mi do gustu, ma delikatny zapach i gęstą konsystencję, która bardzo ułatwia jego użycie gdyż nic nam nie spływa tylko idealnie przylega do ciała. Po jego użyciu skóra jest dobrze nawilżona i aksamitna w dotyku, podrażnienia są ukojone i co najważniejsze , nie lepi się. Polecam.
9. Moi prysznicowi ulubieńcy od Isany - ( KLIK ) .
10. Mój absolutny ulubieniec wśród tuszy czyli Colossal Volum'Express 100% Black - nigdy mnie nie zawiódł, jego intensywna czerń sprawia ,że spojrzenie nabiera wyrazu i głębi, rzęsy są idealnie rozdzielone, nie skleja ,nie kruszy się i nie podrażnia, po prostu mój ideał.

To by było na tyle, mam nadzieję ,że następne denko będzie bardziej obfite.

Pozdrawiam Was serdecznie . Napiszcie czy któryś z kosmetyków sprawdził się również u Was .
Do napisania :)




                                                   AnetaB

15 komentarzy:

  1. Spore denko, gratuluję zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama bardzo lubi ten tusz, a mnie jakoś nie zachwyca ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jest najlepszy, za każdym razem kiedy mam chęć na coś nowego i kupię inny ,zastanawiam się po co to zrobiłam i wracam do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja bardzo lubię żele Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że te olejki pod prysznic nie mają innych zapachów, np. takich owocowych na lato :)

      Usuń
  5. Sporo miceli udało Ci się zużyć :)

    P.S. Proponuję wyłączyć obrazkową weryfikację komentarzy - można to zrobić w dziale Ustawienia w panelu blogera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś co daje wyłączenie obrazkowej weryfikacji - zdecydowanie ułatwia pisanie komentarzy. Sporo osób się zniechęca do komentowania przepisując liczby z obrazków :P

      Usuń
    2. Każdy nowy blog ma taką opcję włączoną - niestety :)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za radę :)

      Usuń
  6. Całkiem sporo zużyłaś, z Twojego denka miałam żele z Isany i tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/wasted.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć :)
      Odwiedzam właściciela każdego zostawionego komentarza ale nie bawię się w coś takiego jak " obserwacja za obserwację " mimo ,że moich obserwatorów można policzyć na palcach u jednej ręki ;)

      Usuń
  8. Sporo zużyłaś. Miałam micelka i mleczko z tej serii floslek, uwielbiałam je;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie jakoś drażni ich zapach :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.