ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

piątek, 13 czerwca 2014

Nowości na półce.

Witajcie moje kochane.


    Dzisiejszy post będzie trochę  z innej beczki, ale również o nowościach ;) Zaraz po kosmetykach na następnym miejscu moich " miłości " są książki i ogrodnictwo . Dzisiaj będzie o tych drugich.
Nie wiem czy wiecie ale w empiku jest promocja 3 za 2, nie potrafiłam się oprzeć i oto co wpadło do mojego koszyka.







1 . Pierwszą pozycją. która zwróciła moją uwagę był " Mroczny Anioł " Virginii C. Andrews. Nie wiem czy słyszałyście o tej pisarce ale ja po prostu uwielbiam jej powieści, o " Kwiatach na poddaszu " było dość głośno , zostały również przeniesione na ekran. Fenomen popularności ich autorki trwa nieustannie od momentu wydania tej książki. Jeśli jej nie znacie , polecam serdecznie, to kawałek dobrej i zapadającej w pamięć lektury.
" Mroczny Anioł " to drugi tom nowej  sagi,   kontynuacja " Rodziny Casteel " która wciągnęła mnie w swój świat w jeden wieczór i wypuściła dopiero kiedy przewróciłam ostatnią stronę.

2. Następnym diamencikiem który do mnie zamrugał z półki w empiku było " Zacisze Gosi " Katarzyny Michalak. O tej autorce chyba nie muszę pisać, bo raczej wszyscy ją znają. To pozytywna i ciepła kobieta, wkładajaca w swoją twórczość wiele serca i emocji.
Przygodę z jej książkami zaczęłam parę lat temu i do tej pory nie potrafię się oprzeć i od razu kupuję każdą nowo wydaną powieść. W jednej chwili potrafi doprowadzić mnie do łez, śmiechu i złości.
 Dziękuję Pani Kasiu ,za to, że Pani jest i ,że pokazuje nam pani bardzo często jak okrutny potrafi być ten świat.
Wracając do " Zacisza Gosi" to druga część kwiatowej trylogii, pierwszą jest" Ogród Kamili " , którą właśnie kończę czytać :).

Znów dałam się całkowicie porwać książce, znów zapomniałam o bożym świecie, znów czytam marząc, by lektura nie miała końca. Ale koniec będzie, tylko, że ja jeszcze nie wiem jaki i nie mogę się go doczekać ,tylko dlatego żeby pochłonąć Zacisze ;)


3. I ostatnia z moich nowości to " Inferno " Dana Browna . Autor ten zwrócił moją uwagę przez " Kod Leonarda da Vinci ", który został okrzyknięty thrillerem wszech czasów. Możecie wierzyć lub nie ale w życiu nie czytałam ksiązki która tak by mnie wciągnęła i trzymała w napięciu do samego końca. Nie ukrywam, że dużą rolę odegrał motyw chrześcijaństwa i osoby Leonarda, osoby które ją czytały wiedzą o czym mówię. Nie będę się o tym rozpisywała ,żeby nie urazić czyichś uczuć i przekonań. Powiem jedno, polecam gorąco.

Myslę ,że po tym opisie nie dziwi Was wybór trzeciej lektury, kiedy tylko zobaczyłam, że w tej książce również występuje osoba Roberta Langdona nie musiałam się długo zastanawiać.



A Wy czytałyście coś godnego polecenia ostatnio ?
Piszcie jeśli tak , chętnie zapoznam się z nowymi tytułami ;)


Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka bo coś nam uciekło.



AnetaB

12 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze tych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to mogę polecić tych autorów inne pozycje .

      Usuń
  2. Ja też nie znam tych pozycji. Muszę się wybrać do Empiku, bo ta promocja kusi:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo kusi :), jestem tego żywym przykładem :)
      Oczywiście gratis jest najtańsza książka ale i tak się opłaca.

      Usuń
  3. uwielbiam książki Browna, jeśli chodzi o Michalak to także kilka jej książek przeczytałam, jednak nie wszystkie mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię w lekturze Browna to , że do końca trzyma w napięciu . A co do Pani Kasi to nie czytałam jedynie serii Ferrinu bo nie przepadam za fantastyką a nie urzekł mnie tylko Sekretnik i Przepis na szczęście. Wszystko pozostałe przeczytałam od deski do deski z otwartą buzią :P

      Usuń
  4. Żadnej z tych książek nie czytałam, a promocja faktycznie kusząca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusząca, sama się zastanawiam czy nie skorzystać z niej jeszcze raz ;)

      Usuń
  5. Kocham te promocje 3 za 2 :) Dobrze, że jest do 19.06 to zdążę jeszcze wybrać coś dla siebie :) Z tych trzech czytałam tylko mrocznego anioła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie wrażenia po lekturze?

      Usuń
    2. Pierwsza częśc chyba bardziej mi się podobała, ale ta też była super. Zresztą przeczytałam ją w 2 dni, więc to o czymś świadczy :)

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.