ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

sobota, 21 czerwca 2014

Dermika łagodny płyn micelarny z różą - recenzja

Cześć Dziewczyny.



    Dziś kolejny wpis z serii micelkowej . Moja Dermika została opróżniona więc mogę podzielić się z Wami swoją opinią.
Do zakupu tego kosmetyku długo dojrzewałam, mimo , że ma bardzo pochlebne opinie ,jego cena niestety jednak jest troszeczkę odstraszająca, przynajmniej dla mnie.



Zacznę może od całej serii Pure , która ma za zadanie perfekcyjne oczyszczanie i  odświeżanie każdego rodzaju cery .
Preparaty oparte są na delikatnych, dobrze tolerowanych, a jednocześnie wysoce skutecznych składnikach, które utrzymują skórę w dobrej kondycji i świetnie przygotowują ją do dalszych etapów pielęgnacji.
Z kompleksowej gamy kosmetyków – od delikatnych preparatów do demakijażu, przez produkty do mycia i tonizowania, aż po peelingi enzymatyczne – każdy może skomponować swój własny zestaw.

Płyn micelarny z różą do cery suchej i wrażliwej .

Co mówi producent?

Skuteczny preparat do usuwania makijażu z twarzy i okolic oczu na bazie bardzo łagodnych środków myjących. Efektywnie oczyszcza, nie powodując uczucia dyskomfortu i wysuszenia, chroni naturalny płaszcz hydrolipidowy skóry. Woda różana delikatnie tonizuje i pielęgnuje cerę suchą i normalną. Nie zawiera kompozycji zapachowej.

Moja opinia .

Płyn jest zamknięty w ślicznej, eleganckiej buteleczce co nie ukrywam również miało wpływ na mój wybór :)
Butelka posiada bardzo ciekawy dozownik , mianowicie po przekręceniu zakrętki otwiera się mały otwór znajdujący się na środku wieczka i tamtędy wylewa się płyn. Jest to mało praktyczne rozwiazanie gdyż płyn łatwo mozna rozlać co zdazyło mi się nie raz.
Micel ten bardzo dobrze zmywa makijaż, dość szybko rozpuszcza nawet bardzo trwałe kosmetyki bez zbędnego pocierania.
Jeśli chodzi o zapach to troszeczkę się rozczarowałam, oczekiwałam chociaż minimalnej woni róż a co poczułam? Lekko duszący, przypominający mi stęchliznę zapach,.
Skupiając się jednak głównie na jego działaniu to również mnie rozczarował , tyle pochlebnych opinii o nim przeczytałam , że nastawiona byłam naprawdę na fenomen. Fakt, że co do demakijażu przyczepić się nie mogę ale do pielęgnacji okolic wokół oczu juz tak . Pisałam już Wam nie raz , że mam bardzo wrażliwą skórę i nie łatwo jest ją zadowolić . Po demakijażu tym oto płynem nie czułam ukojenia ani nawilżenia a wręcz delikatne ściągnięcie i takie dziwne szczypanie w kącikach oczu.
Produktu tego z pewnością więcej nie kupię , tym bardziej że jego cena jest wysoka. .

Cena ok 30 zł/ 200ml, 
Moja ocena : 3.5


Jaka jest wasza opinia ?Bardzo chciałabym wiedzieć jakie macie odczucia co do tego micela ?





AnetaB

8 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków tej firmy ;)
    Tak to jest, jak się mieszka za granicą dostęp do polskich marek jest znacznie utrudniony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale myślę że masz dostęp do wielu kosmetyków i to bardzo dobrej jakości do których ja nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Butelka nieźle się prezentuje, ale u mnie liczy się tylko Bioderma ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze miceli od Biodermy, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach jak dla mnie zupełnie go dyskwalifikuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same odczucia, lubię jak podczas demakijażu unosi się ładny zapach :)

      Usuń
  6. Ja mam, co prawda wersję dla cery tłustej, ale płyn bardzo sobie chwalę i używam go niezmiennie od roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie , że u Ciebie się sprawdził , my się jakoś nie polubiliśmy :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.