ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

niedziela, 15 czerwca 2014

Foto- wpis czyli coś dla leniwców :)

Hejka 



    Dzisiaj jest leniwa niedziela więc i wpis będzie leniwy. Więcej do oglądania niż czytania .Nie wiem jak Wam ale mnie się dziś kompletnie nic nie chce. Pogoda nie zachęca do spacerów więc spędzam dzień na kanapie, z pyszną gorącą herbatką i Waszymi blogami ;)
W dzisiejszym poście chciałabym co nieco przybliżyć Wam moją skromną osobę :), jeśli jesteście ciekawe zapraszam na dalszy ciąg posta...


Gdzie jestem jak mnie nie ma...





Jakieś cztery lata temu zamarzyło mi się miejsce gdzie czasami mogłabym pobyć sama . Oto i ono.
Kocham zieleń i prace działkowe a już koszenie trawy działa na mnie całkowicie odmóżdżająco .
Jako, że mieszkam w bloku nie było to zbytnio możliwe, dlatego kupiłam wraz z moim N małą działeczkę w  Ogródkach działkowych i od tamtej pory spędzam tam każdą wolną chwilę.


Oto mój najnowszy projekt, kosztował mnie dużo pracy ale było warto :)


Roślinki w domu również muszę mieć, oto moje najnowsze nabytki :





Bluszcz, który dostałam na dzień mamy :)





Te roślinki kupiłam na balkon, na który staram się przenieść chociaż namiastkę mojej działki.

Wśród zieleni nie tylko ja lubię spędzać czas co widać na zdjęciu niżej :)


Filmy ,które zdążyłam dziś obejrzeć 




"Jack Strong" to film  opowiadający jedną z najbardziej fascynujących historii szpiegowskich świata. To prawdziwa historia pułkownika Ryszarda Kuklińskiego - człowieka, który, tkwiąc w środku systemu, podejmuje współpracę z CIA . Staje się kluczowym  aktorem czasu zimnej wojny.Bardzo ciekawy i wciągający film, trzymający do samego końca w napięciu.




Film oparty na legendarnej historii 47 roninów z początku XVIII wieku. Grupa samurajów przez rok planowała zemstę za śmierć swojego pana na urzędniku sądowym. Winni morderstwa, zgodnie z kodeksem bushido, popełnili grupowe seppuku. Do dziś uważani są za bohaterów narodowych, symbol walki o sprawiedliwość nawet za cenę życia. W fabułę jest również wplątany wątek miłosny :)

I książki, które nie udolnie próbuje skończyć dziś czytać : 




To byłoby na tyle dzisiejszego dnia .

Dalszy ciąg niedzieli mam zamiar spędzić w doborowym towarzystwie w taki oto sposób :)




A Wy co robicie w takie pochmurne i senne dni ?
Do napisania :)



AnetaB

9 komentarzy:

  1. Ale masz fajnego kociaka... ja także jestem niezłą kociarą...
    Ja także uwielbiam przyrodę i łono natury, póki co mieszkam w dużym mieście, jednak i nie ma tygodnia żebym kilka razy nie wybrała się do przepięknych londyńskich parków i spędziła trochę czasu na powietrzu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,to nasza księżniczka :), jest bardzo charakterna.
      Doskonale Cię rozumie,ja uciekam kiedy tylko mogę na działkę. Zawsze marzyłam o przytulnym domu z wielkim ogrodem, puki co musi mi wystarczyć to co mam. Ale wiem , że kiedyś będę miała swój " magiczny domek " ;)

      Usuń
  2. Ogródek wygląda świetnie! Sama mieszkam w bloku, więc naprawdę zazdroszczę!
    Fajny blog! Obserwujemy? takimamkaprys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna działka, uwielbiam kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie tam :)

    kocham Musso <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie tam u Ciebie:) Działkę masz bajeczną. Widać, że to Twoje królestwo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uwielbiam tam przebywać :), idealne miejsce do odstresowania, taka moja samotnia :)

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.