ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

sobota, 26 kwietnia 2014

Rossmann - 49 % ujęcie pierwsze.

Cześć Dziewczyny.

Pierwszą część Rossmanowskiej promocji uważam za udaną. Kiedy się o niej dowiedziałam cieszyłam się jak dziecko, nawet zrobiłam listę chciejstw,którą w końcu zapomniałam zabrać i poszłam na żywioł :-).
W moim koszyku wylądowały:

1. Podkład L'oreal Lumi Magique ( pure beige)
2. Baza rozświetlająca pod makijaż L'oreal Lumi Magique
3. Korektor rozświetlający L'oreal Lumi Magique ( medium )
4. Korektor pod oczy Max Factor Mastertouch.
I to by było tyle,miałam jeszcze chrapkę na podkład Bourjois Healthy Mix ale nie było już mojego koloru :-( .

A jak u Was zakupowe szaleństwo? Miałyście już któryś z tych kosmetyków? Teraz czekamy na poniedzałek, życzę Wam owocnych łowów ;-)




AnetaB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz.