ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

środa, 16 kwietnia 2014

Kwietniowe denko = przerwa w świątecznych porządkach .

Cześć Dziewczyny !

Mam dziś dzień wolny w pracy i sama nie wiem do czego się zabrać, chyba dopadła mnie świąteczna chandra. Sprzątanie czeka a blog przyciąga jak magnez :) i tak właśnie powstał dzisiejszy ekspresowy post.


Denko nie jest zbyt obfite ale mam tyle rzeczy do testowania, że nie mogę przemóc się żeby używać jednej konkretnej i maziam się różnościami :)


1. Incandessence Anti- Perspirant Deodorant - bardzo lubię ten avonowski zapach i kupuję go w różnych postaciach, zapach śliczny a działanie ma również satysfakcjonujące.
2. Pur Blanca Anti- Perspirant Deodorant - kosmetyk dostałam od koleżanki w ramach prezenciku dorzuconego do zakupów, zapach średnio mi się podoba, jest trochę mało wyczuwalny.
3. Bioliq Dermo Intensywne serum rewitalizujące o którym pisałam już  Tutaj
4. Lactacyd Femina hydro- balance z nawilżającymi proteinami ryżu i arniki - emulsja do higieny intymnej do codziennego użytku. Bardzo dobry kosmetyk, delikatny, łagodzący podrażnienia i nawilżający mój ulubieniec w higienie intymnej.
5. Malisa - tonik bezalkoholowy od urody - o nim pisałam Tutaj
6. Krem baby dream Gesichts- und Korpercreme - moje cudeńko bez którego się nie ruszam, będzie osobna recenzja bo jest tego warty.
7. Krem Bambino z tlenkiem cynku - stosuję go na wszelkiego rodzaju podrażnienia.
8. Regenerum do paznokci - uwielbiam go , będzie osobny wpis bo po prostu jest tego warty.
9. Marion 7 efektów 60 sekundowa maseczka z olejkiem arganowym - o maseczkach przygotowuję osobny post, mam ich troszeczkę do wypróbowania ale czekajcie lada dzień będzie publikacja :)
9. Dermomask L"biotica maseczka intensywne nawilżenie.
10. Dermika nocne życie. 
11. Dermika Vitamina P Plus - maseczka na rozszerzone naczynka.




AnetaB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz.