ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

wtorek, 15 kwietnia 2014

Bioliq Dermo Intensywne serum rewitalizujące.

  Cześć Dziewczyny.

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi odczuciami po kuracji z serum z Bioliq. Kosmetyk dobija się już do denka więc recenzję czas zacząć.
Aż wstyd się przyznać , ale to moje pierwsze spotkanie z serum, nigdy wcześniej nie używałam tego typu kosmetyków bo miałam dziwne przeświadczenie , że to tylko dla osób ze skórą bardzo dojrzałą i tylko zrobię sobię krzywdę. Nie wiem skąd mi się to wzięło ale teraz juz wiem , że się myliłam.
Moja znajomość z Bioliq zaczęła sie pod wpływem reklam, na wizażu zdania są podzielone ale ja postanowiłam przekonać się na własnej skórze co to cudeńko może zdziałać z moją trzydziestoletnią skórą :)





Co mówi producent?
Preparat zawiera ekstrakt z kawioru, dzięki czemu serum intensywnie stymuluje rewitalizację skóry: aktywnie regeneruje, nawilża i odżywia, co znacząco poprawia jej wygląd i kondycję. Hamuje starzenie komórek skóry na drodze enzymatycznej , oddziałuje na metabolizm preadipocytów i adipocytów , co widocznie wpływa na kontur twarzy . Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry , rozjaśniając przebarwienia i niewielkie plamki.

Moja opinia.
Zacznę od tego, że kosmetyk znajduje się w szklanej , przezroczystej buteleczce co umożliwia kontrolowanie zużycia . Pipetka natomiast bardzo ułatwia aplikację i dozowanie serum.
Konsystencja jest dość wodnista, bardzo łatwo się rozprowadza i natychmiastowo wchłania. 
Ma bardzo przyjemny zapach a dodatkowy plus daję za to , że można go stosować samodzielnie albo pod krem, istnieje również opcja pod makijaż i w tym wypadku również się sprawdza. 
Co do efektów to muszę przyznać ,że naprawdę rozświetla skórę, wydaje się bardziej wypoczęta i ujednolicona .
Nie zauważyłam spłycenia zmarszczek ani jakiegoś wyjątkowego napięcia dlatego myslę że produkt przeznaczony jest raczej dla 25 plus .
Cena ok 20 zł / 30 ml. Swoje zamówiłam przez stronę internetową apteki DOZ.
Moja ocena to 4/5 w zależności kto czego oczekuje od tego kosmetyku.

Używałyście już tego serum?
Może macie jakieś sprawdzone i godne polecenia?




AnetaB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz.