ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

środa, 9 lipca 2014

Moja pielęgnacja olejkowa .

Witam Was serdecznie :)



    Ostatnio o pielęgnacji olejowej jest dość głośno, ja również nie pozostając w tyle już od dłuższego czasu stosuję tę formę pielęgnacji i jestem bardzo zadowolona.
Dopiero poznaję upodobania mojego ciała jeśli chodzi o olejki ale mam już upatrzonych kilku wspaniałych którzy widnieją na mojej liście chciejstw :)
 A więc zaczynamy :)
Z góry przepraszam za wygląd opakowań ale jak to olejki są strasznie utaplane, obiecuję poprawę i od tej pory będę robiła foto zaraz po zakupie ;)






Olejków Khadi pewnie nie muszę Wam przedstawiać. Kupiłam je na stronie Helfy, do mojego internetowego koszyka wpadły :
1. Ajuwerdyjski olejek przeciwzmarszczkowy

Ajurwedyjski olejek przeciwzmarszczkowy jest idealnym rozwiązaniem dla dojrzałej, zmęczonej, suchej skóry. Dzięki zawartym ziołowym składnikom olejek nadaje skórze zdrowy wygląd oraz przywraca jej naturalny blask. Likwiduje przebarwienia oraz inne skazy skóry. Wykonany na bazie kilku olejów: sezamowego, migdałowego oraz oleju z wyciągiem z nasion marchwi oraz kiełków pszenicy. Wzbogacony jest również wyciągami z ziół, które od wieków słynną ze swego dobroczynnego wpływu na skórę.
Olej z nasion marchwi opóźnia efekty starzenia skóry, wygładza zmarszczki oraz nawilża ją. Chroni przed szkodliwymi promieniami słońca oraz zapobiega skórę przed przebarwieniami słonecznymi.
Olej z kiełków pszenicy zawiera witaminy A, E i D. Doskonale nawilża suchą skórę, wspiera jej regenerację. Pomaga wyeliminować blizny i inne problemy.
Manjistha wraz z kurkumą, sproszkowanym drewnem sandałowym i Brahmi także likwiduje plamy oraz przebarwienia. Na twarzy będzie można dostrzec widoczną poprawę. Blizny i inne znamiona będą stopniowo ustępować.
Olej migdałowy oraz rycynowy nawilżają suchą skórę.
Shatavari i Ashwagandha są zioła powszechnie stosowanymi przy gojeniu uszkodzonych komórek organizmu oraz regeneracji nowych komórek.
Olejek paczula pozwoli zregenerować skórę, szybko zagoić rany i blizny. Skutecznie zwalcza infekcje bakteryjne i grzybicze. Ponadto relaksuje i uspokaja.


2. Ajuwerdyjski olejek do twarzy i ciała z białą lilią 

Ajurwedyjski olejek do twarzy i ciała z białą lilią polecany jest do pielęgnacji skóry suchej i dojrzałej. Zawiera naturalne oleje roślinne i zioła, które skutecznie nawilżają skórę. Wykazuje czynne działanie aromaterapeutyczne.
Biała lilia wykazuje działanie ochładzające, ściągające, przeciwzapalne, opóźnia proces starzenia się skóry.
Anantmool łagodzi podrażnienia.
Lukrecja pomaga utrzymać odpowiedni stopień uwodnienia skóry, wpływa bardzo korzystnie na cerę.
Amla zapobiega infekcjom skóry, opóźnia proces starzenia, wygładza zmarszczki.
Patchouli szczególnie polecany dla skóry suchej i dojrzałej, aktywizuje proces regeneracji komórek skóry.
Fenel łagodzi podrażnienia, oczyszcza, wygładza zmarszczki.
Olej z sezamu indyjskiego działa wygładzająco i nawilżająco. Posiada właściwości kojące, reguluje pracę gruczołów łojowych.
Olej z ziaren słonecznika posiada właściwości nawilżające i regenerujące. Jest bogaty w naturalną witaminę E.

Z obu olejków jestem bardzo zadowolona mimo ,że trochę przeszkadza mi ich kadzidełkowy zapach, do wszystkiego jednak można się przyzwyczaić ,chociaż mój N trochę narzeka na smrodek:)
Wchłaniają się dość wolno jak dla mnie i żeby nie upaciać poduchy radziłabym nałożenie ich jakies 2 godziny przed snem.
Co do działania to nie dostrzegłam między nimi większych różnic.
Oba bardzo fajnie nawilżają i mam wrażenie , że zmniejszają widoczność zmarszczek.
Skóra po ich użyciu jest aksamitna, podrażnienia są złagodzone a rano wygląda promiennie i świeżo  .
Pierwszy olejek dodatkowo zmniejsza widoczność przebarwień.

Następnym olejkiem który towarzyszy mi w pielęgnacji twarzy,paznokci  oraz dłoni to olejek ze słodkich migdałów , który kupiłam na stronie BingoSpa.

Olej ze słodkich migdałów wyciskany na zimno. Zawiera ok. 70% kwasu oleinowego, 30% kwasu linolowego, które przywracają skórze równowagę lipidową oraz wzmacniają jej płaszcz ochronny, poprawiają jej funkcjonowanie. Jest bogaty w witaminy z grupy B oraz wit. A i E, które działają antyrodnikowo, wolne rodniki odpowiedzialne są za przedwczesne starzenie się skóry. Olej ze słodkich migdałów zawiera także proteiny, minerały wapń i magnez. Ma silne właściwości nawilżające, regenerujące, odżywiające, wygładzające, zmiękczające, rozjaśniające, łagodzi podrażnienia. Pomaga pozbyć się szorstkiej, przesuszonej skóry na łokciach i piętach, a także łagodzi dyskomfort przy łojotoku i atopii.
Nadaje się do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Świetnie sprawdzi się przy skórach suchych, szarych, z nadmiernym rogowaceniem, starzejącej się, wrażliwej, podrażnionej.
Jest bardzo delikatny, może być stosowany w pielęgnacji skóry dzieci i niemowląt.
Polecany jest także kobietom w ciąży, nastolatkom w okresie wzrostu, osobom na diecie - przeciwdziała powstawaniu rozstępów.

Moja skóra bardzo go polubiła mimo ,że dość długo się wchłania, wspaniale nawilża i łagodzi podrażnienia, nie wyobrażam sobie pielęgnacji dłoni i paznokci bez niego, to takie moje sos np. po sprzątaniu.

Bio oil to olejek który stosuje już od dłuższego czasu do pielęgnacji całego ciała.

Preparat, który zawiera aż cztery olejki roślinne: z nagietka, lawendowy, rozmarynowy i rumiankowy. Każdy z nich nie tylko zapobiega powstawaniu rozstępów, lecz także spłyca już istniejące. Ponadto wszystkie olejki zmniejszają blizny potrądzikowe oraz blizny pooperacyjne, tak samo jak pozostałe składniki preparatu - witaminy A i E. Poznaj wszystkie właściwości pielęgnacyjne olejków roślinnych i witamin młodości.

Bio oil to bardzo ostatnio popularny preparat na rozstępy i nie tylko potrądzikowe blizny, którego działanie wynika z właściwości ekstraktów roślinnych. Olejki roślinne skutecznie przywracają równowagę hydrolipidową skóry i wyrównują koloryt skóry. Pamiętaj, że pielęgnacja skóry olejkami jest efektywna tylko wtedy, gdy jest dokładna i systematyczna.

olejek z nagietka ma właściwości regeneracyjne, w związku z tym pomaga uszkodzonej skórze wytwarzać nowe komórki. Poprawia także ukrwienie skóry i łagodzi stany zapalne, a tym samym przyśpiesza gojenie się ran i wygładza skórę pokrytą większymi bliznami, np. pooperacyjnymi.
olejek lawendowy przyspiesza proces gojenia się świeżych rozstępów w kolorze czerwonym i różowym. Zmniejsza także ryzyko powstania nowych rozstępów, w związku z tym poleca się go szczególnie kobietom w ciąży. Ponadto olejek zmniejsza widoczność i zapobiega powstawaniu blizn potrądzikowych.
olejek rozmarynowy rozjaśnia blizny, dlatego wykorzystuje się go w celu łagodzeniu zmian trądzikowych i leczenia nowo powstałych rozstępów. Olejek rozmarynowy ma wiele właściwości prozdrowotnych i pielęgnacyjnych, jednak nie mogą go stosować kobiety w ciąży, osoby cierpiące na nadwrażliwość skóry, uczulone na rozmaryn oraz dzieci poniżej 12. roku życia. Jednak jego zawartość w preparacie Bio oil jest na tyle mała i nieszkodliwa, że może on być przeznaczony dla kobiety w ciąży.
olejek rumiankowy - rozjaśnia blizny i rozstępy, a także łagodzi i likwiduje obrzęki.

Same widzicie ,że to cudotwórca :) więc polecam serdecznie.

Olejek arganowy 




Tego olejku używam jedynie do pielęgnacji dłoni i paznokci i do masażu stóp, jest dla mnie zbyt ciężki przy stosowaniu na twarz, mimo ze jego właściwości są bardzo ciekawe.





Olej kokosowy




Można stosować jako balsam do ciała. Jest idealny do cery suchej i łuszczącej się, swędzącej. Najlepsze rezultaty można uzyskać wcierając olej w jeszcze wilgotna skórę,tuż po kąpieli. Łagodzi objawy związane z łuszczycą, zapaleniem skóry i egzemą. Używany do masażu wspomaga naturalną, równowagę skóry. Zmiękcza skórę zapobiegając jej przesuszeniu oraz łuszczeniu się. Zapobiega zmarszczkom, obwisłej skórze oraz plamkom na ciele. Sprzyja zdrowemu i promiennemu wyglądowi skóry. Dostarcza ochrony przed szkodliwymi skutkami ultrafioletowego promieniowania słonecznego. Masaż z użyciem oleju kokosowego jest niezapomnianym przeżyciem. Olej kokosowy do Masażu stosowany jest na całym świecie przynosi relaks i znacznie poprawia stan skóry. Polecany jest zwłaszcza do bardzo suchej i pękającej skóry, przeznaczony również dla skóry dojrzałej, uszkodzonej przez słońce, a także przy neurodermitis. Olej kokosowy ma działanie "chłodzące" i uspokajające.
Naturalna alternatywa dla chemicznych oliwek dla dzieci, pielęgnuje delikatną skórę dzieci i niemowląt. Polecany dla kobiet w ciąży, by zapobiec rozstępom.

Ja stosuję go do olejowania włosów , do kąpieli i jako zamiennik balsamu do ciała.

To byłoby na tyle, już nie mogę się doczekać zakupu nowych olejków, mam na liście olejek z pestek malin i truskawek, z kiełków pszenicy i z baobabu .


A wy jakie olejki lubicie i jakie sprawdzają się w Waszej codziennej pielęgnacji ?



AnetaB


9 komentarzy:

  1. Na ciało używam oliwki Babydream i jestem nią oczarowana, a na włosy przed każdym myciem nakładam olej kokosowy Vatika - włosy po nim są miękkie, gładkie i lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o tej oliwce, również ją mam :)
      A olej kokosowy nakładasz na suche czy mokre włosy? Ja myję wieczorem nakładam olej na noc i rano myję jeszcze raz.

      Usuń
  2. Bardzo lubię oleje ;) mam kokosowy, jaśminowy, jakiś Azjatycki i rycynowy. Zamierzam kupić arganowy i właśnie ze słodkich migdałów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaję się do obserwujących :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dodałam :)
      Ps. Bardzo fajny blog.

      Usuń
  4. Ja miałam okazję wypróbować już kilka olejów, a także mieszanki olejkowe :) Są świetne dla włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam oleje i stanowią ważna część w mojej pielęgnacji. Aktualnie używam kilku: z pestek moreli, avocado, sezamowy, winogronowy, babydream i śliwkowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałabym wypróbować olejek z pestek moreli i śliwkowy.
      Staram się zużyć jak najszybciej te co mam i kupić inne bo strasznie mnie kuszą ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.