ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

wtorek, 29 lipca 2014

Foto - wpis dla leniwych.

Cześć Dziewczyny!



    Kochane moje miał być dziś wpis tematyczny ale z tej okazji , że miałam wczoraj babskie wyjście z okazji urodzin mojej kochanej Izuni ( jeszcze raz wszystkiego naj słoneczko i miliony buziaków) dopadł mnie dzisiaj syndrom dnia poprzedniego i mam małe problemy z koncentracją. Zapraszam do oglądania bo pisanie to mi nie idzie :P

Na początek coś dla wielbicieli naszego polskiego morza 





Cudze chwalicie własnego nie znacie, zgadzam sie z tym w zupełności, kocham nasze morze bezgranicznie 


Ja w wersji romantycznej :P


Mój urlopowy towarzysz ;)


Jak te dzieci szybko rosną


Mój kosmita w roli głównej

Gdzie jestem jak nie mogę być nad morzem












Słonecznik który według mojego N kwalifikuje się do Galileo :)


Moja Nowa latarenka 




Coś do czytania


Mój nowy przyjaciel



Zakupy w Ikea



Nie wiem jak Wy ale ja uważam, że świeczek nigdy nie jest za dużo




Do napisania dziewczynki :)



AnetaB

6 komentarzy:

  1. Oj chciałabym się nad morze wybrać, ale chyba nie uda mi się już w tym roku :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! nasze polskie morze jest przepiękne, ja też kocham morze :) Działka? pięknie zagospodarowana :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działeczka niestety tylko na ogródkach działkowych ale dobre i to ;)

      Usuń
  3. i ja uwielbiam nasze morze, już odliczam dni do wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.