ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

poniedziałek, 12 maja 2014

Wyznania zakupoholiczki czyli co nowego w mojej kosmetyczce.

Hej Dziewczyny!
"Pieniądze szczęścia nie dają ,dopiero zakupy " Marylin Monroe

 

    Jako, że ostatnio moje zakupy kosmetyczne zadziwiają mnie samą :) a półki z kosmetykami sie uginają postanowiłam poczytać troszeczkę o zakupocholizmie i jego objawach.

Zakupoholizm to wewnętrzna potrzeba robienia zakupów rzeczy, dóbr niepotrzebnych, bezużytecznych. Moment zakupu staje się źródłem radości i euforii, sposobem na radzenie sobie z problemami.


Zakupoholizm jest uzależnieniem, takim samym jak uzależnienie od hazardu, Internetu itp.
Z problemem zakupoholizmu zmagają się w równym stopniu obie płcie. Różnica jest tylko w asortymencie. Kobiety kupują ubrania, buty, kosmetyki  itp., natomiast mężczyźni są nabywcami komputerów, iPhonów itp.
Zakupoholizm należy do grona zachowań kompulsywnych. Sprzyjają mu wszelakiego rodzaju promocje, wyprzedaże oraz okazje. Pomaga posługiwanie się kartą kredytową ponieważ nie ma tu realnych pieniędzy i dzięki temu problem ze spłatą może być odroczony w czasie.


Ech i co wy na to ,daje do myślenia co:) ? 
Ja na szczęście nie posługuję się kartą kredytową i mi jest wszystko potrzebne i nie uważam żeby było bezużyteczne, jeśli nie przyda się mi , to na pewno kogoś ucieszy.

A oto i moje kosmetyczne nowości :

 


1. Isana Dusch Oil Mit Panthenol - olejek pod prysznic
2.Make Me Bio Garden Roses - krem do skóry suchej i wrażliwej
3. Hydro Hyaluronic - nawilżający krem od Clareny z kwasem hialuronowym
4. Pharmaceris łagodny tonik wzmacniający naczynka
5. DermoMask - maseczka na popękane naczynka
6. Loreal Kod młodości Blask - rozświetlacz w kremie
7. Tołpa dermo face roscal - maska opatrunek wzmacniająco- łagodząca na twarz, szyję i dekolt.
8. Avon Naturals- balsam do ust
9. Mincer Argan Gold  - 100% olejek arganowy
10. Olay Total  Effects 7w1 - krem nawilżający plus serum SPF 20
11. Tołpa dermo face physio - żel do mycia twarzy

    Troszkę tego jest ale cóż poczekają w kolejce :)

Dziewczyny piszcie czy miałyście któryś z tych kosmetyków i czy się sprawdziły .




AnetaB

2 komentarze:

  1. Loreal Kod młodości Blask także mam zamiar sobie kupić, jednak najpierw muszę zużyć moje zapasy kremów do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.