ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

czwartek, 1 maja 2014

Kwas Hialuronowy i jego wszechstronne działanie cz. 2

  Hej Dziewczyny !

 Tak jak ostatnio obiecałam, oto druga część wpisu o wszechstronnym działaniu HA.

* Serum olejowe : kwas hialuronowy w połączeniu.z czystym olejem roślinnym to jedna z najlepszych kuracji odżywczych i nawilżających. Podobnie jak z kremem mieszamy na dłoni kilka kropel HA i oleju. Ja osobiście bardzo lubię tą metodę, rezultat to na prawdę doskonale nawilżona buzia. Wypróbowałam olejki Ajuwerdyjskie Khadi przeciwzmarszczkowy i z Whity Lilly dostępne na stronie Helfy . Są o różnych pojemnościach, także śmiało możemy popróbować, który będzie nam najlepiej odpowiadał. Mięszałam również HA z olejkiem arganowym i że słodkich migdałów, są dostępne na stronie BingoSpa  Klik. Moja twarz upodobała sobie ten ze słodkich migdałów. Idealna opcją byłoby wypróbowanie kilku wariantów,  każda skóra reaguje inaczej. Olejki są dostępne w 10 mililitrowych buteleczkach a i ceny, również nie są wygórowane
.
*Serum do włosów : mieszankę z poprzedniego punktu ( serum i olej)  możemy również stosować na końcówki włosów, jeśli oczywiście istnieje taką potrzebą. Jeżeli mamy problem z przeciążeniem lub przyswojeniem.specyfik doskonale sprawdzi się jako zamiennik serum jedwabnego. Dodatkowy atut jest taki, że nie zawiera ono obciążających silikonów.
* Jako dodatek do szamponów i odżywek do.włosów.: włosy odwdzięcza nam się za tą mieszankę blaskiem i wygładzeniem. Kosmetyki zostaną wzmocnione znacząco w kwestii pielęgnacyjnej i zostanie zmniejszone działanie wzruszające zawartych w nich detergentów.
Razem z odżywka HA wzmocni nawilżenie i pomoże głęboko odżywić włosy oraz wypełnić ubytki w ich strukturze.. Używamy tak samo jak w poprzednich przypadkach.
Kwas HA jest także doskonałą alternatywą na nawilżenie skóry głowy. Podrażnienie i wysuszenie może nastąpić na skutek zabiegów fryzjerskich lub przez słońce. U mnie występuje ten problem każdorazowo po farbowaniu włosów.
Czysty żel hialuronowy aplikujemy palcami bezpośrednio na skórę głowy.
Dodatkowo tym sposobem wzmocnimy cebulki włosowe, Helfy twierdzi również,ze dzięki temu uzyskamy lekkie uniesienie włosów u nasady.
* Istnieje również opcja jaką jest zastąpienie żelem wody ,podczas przygotowywania maseczek z glinki.
Tej opcji nie próbowałam bo zdecydowanie wolę gotowe mieszanki, ale  kto wie może kiedyś.
Uff i tak dobrnęłam do końca tego wpisu,zamieściłam go w dwóch częściach, bo nie wiem jak dla Was ale dla mnie krótkie posty wydają się bardziej czytelne.
Swój kwas hialuronowy kupiłam tutaj Klik .



Pozdrawiam Was Serdecznie w pierwszy Majówkowy dzień ;-)








AnetaB 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam! Dodaję do maseczek z glinką, a ostatnio spróbowałam też z odżywką na włosy i jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak na razie dodawałam do oleju i kremu a także ostatnio zaczęłam dodawać do szamponu i toniku :)
    Zakochałam się też w czystym kolagenie i nie potrafię się bez niego obejść, spróbuj gorąco polecam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.