ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

środa, 21 maja 2014

Paczka od Yves Rocher :)

     Witam. 


    Wiem ,że chwalić się nie wypada ale nie wytrzymałam :)
Przedstawiam Wam świeżo rozpakowaną paczuszkę od Yves Rocher. Nie ma to jak przesyłka na miły początek dnia. Oto i moje skarby które uszczupliły mój portfel na kolejne złotóweczki ale miały tak pochlebne komentarze , że nie potrafiłam się powstrzymać.






1.  Elixir 7.9  -Rewitalizujące serum usuwające oznaki zmęczenia - cena regularna to 109,00zł kupiłam za 75,00 zł
2.  Active Sensitive - krem na zaczerwienienia - przeceniony z 55,00 zł na 33,00 zł
3.  Active Sensitive - tonik łagodzący zaczerwienienia - kupiłam za 22.90 a kosztuje 33.00
4.  Riche Creme Anti- Rids Bienfaisante Yeux - Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy - obecnie jest przeceniony z 92 zł na 65 zł .

Przesyłkę miałam gratis a dodatkowo dostałam w prezencie róż, korale i apaszkę :) Mała rzecz a cieszy.


Używałyście już kosmetyków tej firmy? Bo u mnie to pierwszy raz .




Ps. Dziś premiera "Zacisza Gosi" Pani Katarzyny Michalak, myslę,  że Te z was , które czekały na nią bardzo się ucieszą.
Oto przesłanie ukryte w tej książce " Szczęście jest tak kruche, poczucie bezpieczeństwa tak złudne, że trzeba cieszyć się każdą, darowaną przez Los, chwilą, każdym promykiem słońca, które może w następnym momencie zgasnąć..."
Katarzyna Michalak 


Ciekawe ? Bo ja bardzo :)




AnetaB

4 komentarze:

  1. także bym się cieszyła z takiej paczki :)
    Słyszałam, ze ta firma ma dość dobre kosmetyki jednak ja nie mam do niej dostępu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie długo będą recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.