ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

środa, 14 maja 2014

Dermo face rosacal od Tołpy

Hej Dziewczyny!



    Witam Was, jest już trochę późno ale musiałam się pochwalić przesyłką od Tołpy. Nie wiem czy wiecie ale trwa w tej chwili promocja na ich stronie ( KLIK), do 20 maja wszystkie kosmetyki z serii Botanic są z 20 % zniżką, do tego do dzisiaj wysyłka była gratis i do każdego zamówienia mini produkt za 1 grosz. I jak tu nie skorzystać :)


Może zacznę od tego" dlaczego Tołpa"?


"to prawda, że kupujemy dziś za dużo produktów. Z tysięcy rzeczy wybieramy
kolejne, a potem odstawiamy na półkę. A przecież tylko kupowanie tego, co naprawdę potrzebne, ma sens. Kosmetyki nie są tutaj żadnym wyjątkiem.
W czasach, kiedy wszystko jest pozornie przydatne, najważniejszą umiejętnością okazuje się zdolność mądrego wybierania. To nie tylko kwestia decyzji podejmowanych w sklepie, ale całego stylu życia. My w to wierzymy.

chcemy odczarować i przybliżyć świat kosmetyków. Nasz plan jest prosty.
Po pierwsze, zajmiemy się tym, by każdy mógł porozmawiać o swojej skórze
i zapytać specjalistę o to, czego potrzebuje. Po drugie, zwiększymy dostępność próbek. Bo najpierw należy w bezpieczny sposób przetestować kilka możliwości,
a później wybrać najlepszą.

obiecujemy, że dzięki nam kosmetyki przestaną się marnować.

ktoś mógłby powiedzieć, że wygląd zewnętrzny nie jest najważniejszą rzeczą na świecie. Ale my uważamy, że to, jak czujemy się każdego dnia, wpływa na całe nasze życie. Zadowolenie to suma drobnych, ale przemyślanych decyzji.

my to nazywamy małą wielką pielęgnacją"
Oto co przeczytałam na stronie e-sklepu.
 Od siebie dodam ,że miałam już parę kosmetyków i jak dotąd żaden mnie nie zawiódł, oby tak dalej.

Moja cera od jakiegoś czasu bywa bardzo wymagająca i kapryśna, kiedyś nie przypuszczałam ,że z biegiem lat mogę zostać posiadaczką cery naczynkowej i zauważyłam ,że z roku na rok co raz bardziej suchej.
O problemach z naczynkami dowiedziałam się całkiem nie dawno, przypadkowo, podczas oczyszczania twarzy. Od tamtej pory regularnie monitoruję jej stan, bo pajączków boję się jak diabeł święconej wody :) Zatem, lepiej zapobiegać niż leczyć.
Do zakupu serii rosacal skusił mnie wpis Dakoty (  (KLIK).

A oto i moje skarby :)


1. Regenerujący krem wzmacniający na noc dermo face rosacal
2. Płyn micelarny z serii botanic białe kwiaty
3. Nawilżające mleczko - nektar botanic amarantus
4. Łagodzący krem wzmacniający na dzień dermo face rosacal

I to było by tyle na dziś , biegnę do łazienki żeby testować a Wam życzę kolorowych snów :)






AnetaB

9 komentarzy:

  1. mam tak samo jak Ty- przetestowałam wiele produktów tej firmy i żaden mnie nie zawiódł :) także oby te również się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię linię rosacal, świetnie się sprawdza!
    a i botanic mnie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny żeby powiedzieć coś o kremach jest jeszcze za wcześnie ale płyn micelarny po kilku użyciach mnie po prostu oczarował i został moim KWC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego testowania :) Nigdy nie używałam żadnych produktów tej firmy. Może skuszę się na mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) Polecam gorąco kosmetyki tołpy, myślę ,że się nie zawiedziesz .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogród Kamili czytałam- wspaniała! i nawet udało mi się ją wygrać na blogu Pani Kasi <3 własnie mam zamiar przeczytać wszystkie jej książki- cudownie pisze i również lubi moją najulubieńszą z najulubieńszych Lucy Maud Montgomery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo zazdroszczę i gratuluję, mi się nie udało :(.
      Ksiązki Pani Kasi mają to do siebie , że jak już zaczniesz to nie możesz przestać, one po prostu wsysają i przenoszą do innego wymiaru:)

      Usuń
    2. Tak myślałam co by Ci tu polecić ale polecam wszystkie ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.