ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

środa, 7 maja 2014

Rossmann - 49 ujęcie 3 i ostatnie.

  Cześć Dziewczyny.


  Dzisiaj już ostatnie ujęcie przeglądu rabatowego w Rossmanie. Muszę stwierdzić ,że nawet mnie to cieszy, bo jakby było ujęcie czwarte to chyba bym zbankrutowała :)
A oto owoce moich łowów, skromne ale cieszą :)






1. Pomadka Manhattan Perfect Creamy & Care 57D - 17,99 / 9,18


2. Lakier Maybelline forever strong super stay 7 days  nude rose 135 17,19 / 8,38


3. Rimmel 60 sekonds  10,99/ 5,60


4. Błyszczyk Loreal Glam Shine Fresh Sher Grenadine nr 181  36,79/ 18,76

A tak przy okazji :)



1. Płyn micelarny Dermika
2. Farba do włosów Loreal konsystencja musu.
3. Woda toaletowa Naomi Campbell Queen Of Gold ; uwielbiam
4. I teraz zaskoczenie depilator Epilierer , który dostałam za 1 grosz :))

A Wy coś upolowałyście ?





AnetaB






7 komentarzy:

  1. bardzo lubię Rimmela 60 seconds - ma kilka kolorków i chętnie dokupuję kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wpisałam Twojego bloga http://neciabloguje.blogspot.com/ na listę blogów wspierających Blogową Akcję Charytatywną :).

    Dzięki za zainteresowanie :).
    Tutaj http://brokatwspreju.blogspot.com/search/label/Blogowa%20Akcja%20Charytatywna,
    pod tym linkiem będą pojawiały się na bieżąco Charytatywne wpisy, a banner jakbyś chciała, znajduje się na blogu :).

    Pozdrawiam,

    Magda z http://brokatwspreju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn micelarny Dermika PURE jest wyjątkowy do problematycznej skóry, bardzo ładnie oczyszcza skórę i powoduje jej wygładzenie i likwidacje wszelkich niedoskonałości i niepotrzebnych wykwitów. Mam zel do mycia twarzy i micel z tej serii i od kiedy ich używam bardz poprawiła mi sie cera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze żelu nie miałam ale płyn jakoś dziwnie mnie podszczypuje w kącikach oczu, także nie wiem czy się polubimy, być może to przejściowe.

      Usuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.