ZAPRASZAM

ZAPRASZAM

środa, 21 maja 2014

L'biotica w Biedronce.

Hej Dziewczyny.



    Dzisiaj będzie bardzo szybki wpis bo jestem strasznie zabiegana. Za oknem śliczna pogoda i chciałabym trochę z niej skorzystać.
Ale przejdźmy do rzeczy, mianowicie robiąc rano zakupy w Biedronce natknęłam się na maseczki L'biotici Biovax do włosów. Może już wiecie ale tak na wszelki wypadek postanowiłam napisać Wam o tym.
 Są różne rodzaje, ponadto jest również odżywka do rzęs na noc i na dzień również firmy L'biotica.
Maseczki są tanie jak barszcz bo po 1.99 a odżywki po ok 8 zeta.
Kupiłam każdą maseczkę podwójnie i już nawet zdążyłam rozdać moim dziewczynkom.Zostały mi tylko 2 które uwieczniłam na zdjęciu.
Udanych łowów ;)

Pozdrawiam.





Ps. Życzę miłego leżakowania ;)        










AnetaB

1 komentarz:

  1. słyszałam, że bardzo dobre są te produkty do włosów jednak ja jeszcze nie miałam okazji ich stosować;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz.